agilityfreak

Alla inlägg under april 2011

Av Leila <3 - 30 april 2011 10:59

sorry har inte bloggat så jätte mycket och Amigo har fått vila endasen onsdags

och så får det inte va så idag går vi ut på en mysprommenad och sammt lite tricktränning när vi är ute så tar med mig klickern (stavning)

men då får ni bilder och kanske en film

men får se men iaf shemat får vi heltenkelt avgå från för det helt inte blev rätt

så från&med nu kommer jag INTE skriva sheman till amigo jag kommer hellt enkelt

komma på själv vad vi ska göra varje dag och när han får villa och när jag orkar har ju skola och så men om ni vill att jag ska bli mer aktiv MÅSTE statestiken höjas

och jag MÅSTE få mer kommentarer och frågor så det var mitt inlägg

//Leila

Av Leila <3 - 29 april 2011 18:32

  mmmm :)<3

Av Leila <3 - 29 april 2011 14:45

aa tränar amigo senare ikväll för det  är så varmt nuu

Av Leila <3 - 28 april 2011 16:42

amigo får nog en till vilodag för det är så jvla varmt ute men kanske tränar lite frammott kvällen


/Leila

Av Leila <3 - 27 april 2011 20:34

usch är jätte tröt just nu

aja imorron kommer jag INTE göra några tidsinställda för det är typ inga besökare under dagen elr från 7-2 så kommer inte göra några tidsinställda

iaf inte till imorron efter som jag är sjuk tröt

så godnatta alla

/Leila

Av Leila <3 - 27 april 2011 13:54

japp tänkte svara på 2 kommentarer och säga att amigo får vila idag

eftersom jag ska up till musik skolan och hjälpa till :)






     tack  så mycket :)



   aa elr nja men det gick som det gick


   så ha det bra kommer nog inte uppdatera så där superduper idag menmen

Av Leila <3 - 27 april 2011 13:30

aa det blir sista ``tidsinställda´´ för idag :)

aoop haha men aa idag så ska jag ju träna lydnads-tränning :)

aa har bloggtorka som sakt men

aa

 

bara för jag älskar denna bild ENORMT mycket


 

Av Leila <3 - 27 april 2011 11:00

aop idag så ska jag träna lydnads tränning

och kollade på shemat allt har blivit fel han skulle ju ha hoppat igår

och jag hoppade idag och idag skulle jag lydnads tränna och imorron ska han VILA

men får kö lydnads tränning imorron lite kort som sakt ska ju till musik skolan men men,ni ska nog få lite bilder ändå



 

för er som inte vet hur jag ser ut :)


hadetjvliggött  

Presentation


Ja jag heter Leila och är 11 och ska fylla tolv och jag har en hund som heter Amigo och på denna blogg ska ni få läsa om våra dagar tränningar tips osv :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards