agilityfreak

Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

damp!

Av Leila <3 - 6 maj 2011 20:53

aa,skulle gå en sväng med amigo med mamma och mormor

och sen gick jag ut på vägen elr aa gatan utan för vårt hus

för jag skulle se vart mamma och mormor va och så såg amigo dom och började SPRINGA! till dom och jag var inte berädd jag stog typ och kollade runt efter dom

så jag flög efter honom och jag bah:vaffan händer?

sen så stanade han vid dom (som tur va) men han drog så kan knappt kunde andas så jag bärde han aa sen gick jag hem för han var för dampig och när vi skulle

hem ville hans inte ens komma in på gården skum hund

hahha men ska gå ut och köra naturaldogmanschip haha elr hur man nu stavar det men nej det finns ju naturalhorsmanchip och jag kör det med dog ist hhaa

nej men typ stana och att han ska gå efter mig och aa sen får han busa av sig men aa vi får höras


hadetgött//Leila

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Leila <3 - 14 maj 2011 19:59

ja nu är det så att jag kommer sluta blogga på denna blogg för har inget att skriva om efter som det har hänt en sak här hemma så hejdå kära blogg ...

Av Leila <3 - 14 maj 2011 12:57

har värkligen ingen lust att blogga på denna blogg för amigo går jag bara ut med för skolan tar plats så hejdå bloggen ...

Av Leila <3 - 10 maj 2011 16:20

    1,jag brukar liksom variera så han inte blir utråkat så jag inte hoppar 4 dagar i veckan och vilar resten en jag försöker lägga up det jämt   2,vi brukar träna mest på lydnad så han ska på respekt för mig!   3,tack så mycket! :) ...

Av Leila <3 - 9 maj 2011 15:39

aa gick till skolan som vanligt klockan 8 och ja hade lektioner fram te 3 och sen så jaa är jag hemma här jag vet att uppdaten är dålig fick även in en fråga från frågestunden så kommer besvara den senare idag är det varmt igen aa men vi hörs ...

Av Leila <3 - 8 maj 2011 20:50

a på onsdag åker jag och Daniella upp te Ronja&Nellie  ska köra lite NH med dom har saknat dom   och ni undrar säkert vilka dom är?   aa börjar med att jag såg en anons på hastnet i vintras och ja jag skickade ett mejl och sa att jag vil...

Presentation


Ja jag heter Leila och är 11 och ska fylla tolv och jag har en hund som heter Amigo och på denna blogg ska ni få läsa om våra dagar tränningar tips osv :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards