agilityfreak

Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

sorry(igen)

Av Leila <3 - 3 maj 2011 20:00

förlåt har inte bloggat på JÄTTE länge men har inte haft ork  och

så har Amigo vilat för det har snöat/haglt/rägnat så har inte viljat

gå ut utom promenader så idag fick amigo en klippning av mig :D

hahha,inte så snyggt elr ja försökte borsta ut tovorna som gick bra tills jag kom till magen så mamma fick hjälpa mig tillslut (hahha)

aa gick 2 prommenader med honom idag pappa ska nog gå med honom snart annars får jag göra det  men aa den första


.första prommenaden

det var på morgonen och gick bra han var trött efter

som jag väkte honom så gick bara ca 5 min för skulle te skolan



.andra prommenaden

den gick också bra så ja vi gick kanske också 5 min

för det rägnadett lite smått så ja



.igår

igår var jag hoss Fanny (dressyrmuppen.bloggplatsen.se) på kalas

och vi hade kul :D så han inte blogga då heller efter som jag slutade 3 och

skulle hinna baka kladdkaka te 5 och att jag skulle duscha,gå utt med hunden osv

så han inte blogga ngt



.idag

idag så gick jag till skolan kl.8:00 som vanligt

hade slöjd första lektionen (trä slöjd)

ja sen så hade vi pojk och flick grupper var väll inte super men jaja

efter det så var det lunch ngn thailensk inte god

sen var det.. bok leif läste :)

och sen massage :D

efter så hade jag idrott och cyklade i haglet och regnet och vad det nu var mer

och jag blev BLÖÖT! usch så jag ringde pappa så han fick komma med ett par tora tights och så tog han min cykel i bilden.

sen så hade jag inga jumpa-kläder så jag och Julia(Brunetogsweden.bloggplatsen.se) gick up till åsen och ja gick där och pratade när vi var tillbacks så skulle vi typ sluta så jag gick till parkeringen och väntade där typ i 5-10 min tills pappa kom och hämtade migr

ja sen så åkte jag hem,elr nej vi hämtade dino först

men iaf det var mina dagar



______________________

startar en liten

frågestund så SNÄLLA

frågasaker har ALDRIG fått

en fråga på ngn fråge stund så fråg på :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Leila <3 - 14 maj 2011 19:59

ja nu är det så att jag kommer sluta blogga på denna blogg för har inget att skriva om efter som det har hänt en sak här hemma så hejdå kära blogg ...

Av Leila <3 - 14 maj 2011 12:57

har värkligen ingen lust att blogga på denna blogg för amigo går jag bara ut med för skolan tar plats så hejdå bloggen ...

Av Leila <3 - 10 maj 2011 16:20

    1,jag brukar liksom variera så han inte blir utråkat så jag inte hoppar 4 dagar i veckan och vilar resten en jag försöker lägga up det jämt   2,vi brukar träna mest på lydnad så han ska på respekt för mig!   3,tack så mycket! :) ...

Av Leila <3 - 9 maj 2011 15:39

aa gick till skolan som vanligt klockan 8 och ja hade lektioner fram te 3 och sen så jaa är jag hemma här jag vet att uppdaten är dålig fick även in en fråga från frågestunden så kommer besvara den senare idag är det varmt igen aa men vi hörs ...

Av Leila <3 - 8 maj 2011 20:50

a på onsdag åker jag och Daniella upp te Ronja&Nellie  ska köra lite NH med dom har saknat dom   och ni undrar säkert vilka dom är?   aa börjar med att jag såg en anons på hastnet i vintras och ja jag skickade ett mejl och sa att jag vil...

Presentation


Ja jag heter Leila och är 11 och ska fylla tolv och jag har en hund som heter Amigo och på denna blogg ska ni få läsa om våra dagar tränningar tips osv :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards